viceportove seriove karty a linux

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 6 14:53:16 CET 1997

Hi,

> My v IPEXu pouzivame multiportove karty Cyclades. Jedou uplne v pohode a
> uz dlouho maji podporu primo v jadre. Vice je nekde na nasem Webu.

   Ja pouzivam jednak 8-portove MOXA-karty se svym vlastnim driverem
(vzniklym drive nez ten dodavany vyrobcem a IMHO lepsim, mohu poslat),
jednak 8-portove Digiboardy (standardne podporovane v jadre, ve verzich 2.X
jiz funguji velice dobre, pred tim obsahoval driver spousty chyb). Taktez
funguji velice slusne ruzne 4-portove karty s centralnim
interrupt-registrem.

								Martin