Scrollbar pod Xwin (fvwm95)

Richard Sputa Richard.Sputa.fei na vsb.cz
Pátek Březen 7 11:05:45 CET 1997

Drive nez jsem si nainstaloval fvwm95-2 tak jsem jel pod tvwm
A k memu podivu scrollbar je pod obema window-managery stejny
(myslim to cim se posouva prohlizeni textu)

Mam tedy tyto dotazy:

Da se nejak nastavit (ve fvwm95-2) aby to mnelo stejny scrollbar jako
pod M$-W95?

Pokud ne - jak se mohu rychle dostat na zacatek nebo konec
prohlizeneho textu
         - jak se posouvat po vetsich castech textu aniz bych musel
x-krat mackat tlacitko mysi

Je mozne ze jsem nepochopil spravnou funkci scroolbaru:
Zjistil jsem jen to, ze kdyz zmacknu prave tlacitko mysi tak se to
posune o urcitou cast smerem dolu, a kdyz zmacknu leve tlacitko mysi
tak se to posune o urcitou cast nahoru
                                      !   Richard.Sputa.FEI na vsb.cz   !