chaos v pravach

Matus 'TIEF' Martinak demax na linux.dodo.sk
Pátek Březen 7 15:42:36 CET 1997

Hi

chcem sa spytat na dva problemy :

1. niekedy sa mi stane ze sa mi poprehadzuju prava uzivatelov
   a aj majitelia adresarov. Neviete mi niekto poradit co
   by to mohlo sposobovat ?

2. pri prechode s grafickeho do textoveho rezimu sa mi niekedy
   stane, ze bud obrazovka zhasne uplne, alebo na nej zostane
   rozbita grafika a nejde s tym urobit nic len reset.
   Ale system nepadne, pretoze pocitac na prikazy reaguje,
   proste vsetko ide ako hodinky, len na obrazovke je bud nic
   alebo chaos. Osobne si myslim ze by stacilo poriadne resetnut
   video kartu ale neviem ako ...

vopred thanks
bye
tief

PS. Moja konfiguracia je Cyrix 100Mhz 64 MB RAM RedHat 4.0
    kernel 2.0.28