Ztracene pakety & MTU

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk.nospam
Sobota Březen 8 13:11:50 CET 1997

Martin Patka (smartin na mikroservis.cz) wrote:

: Kdyz dam ping na naseho providera:
: 	ping -s 133 www.luko.cz
: tak dostavam odezvu cca do 300ms. Avsak na=20
: 	ping -s 134 www.luko.cz
: odezvu vubec nedostanu. Kdyz ho zarazim, tak mi rekne, ze odeslo
: treba 50 paketu, avsak zadny se nevratil - 100% lost.
: ...
: Setkal se nekdo s necim podobnym ?

Ale ano, packet fragmenting/reassembling obcas nechodi ako ma.
Stalo sa mi to kedysi davno, uz si nepamatam, ci islo o NetBSD
alebo niektory z Linuxov 1.1.x.

Ake mate jadro ? Pokial nie je nejake historicke alebo experimentalne,
hladal by som to u providera - aky HW/SW je na jeho strane ?

Dalsia moznost je chybajuca hardware flow-control na niektorej strane,
ktora by sa za urcitych okolnosti takto mohla prejavovat.

Zdravi
--
					Stano

Pokial mi chcete odpovedat mailom, odstrante z adresy .nospam.