Time servery v .CZ ?

Jiri T. Pelech pes na cesnet.cz
Neděle Březen 9 00:51:40 CET 1997

On Fri, 7 Mar 1997, Egon Eckert wrote:

> : Seznam zdroju p. Satrapy casove servery neuvadi, neuspel jsem ani na
> : www.seznam.cz. Vedel by nekdo, jaka je momentalni situace pripadne na koho se
> : obratit v CESNETu ? Diky.
>
> Time servery v CESNETu pouziva p. Pelech (ktery tyto newsy sleduje takze vam
> nejspis odepise) - ten by o situaci IMHO mohl vedet dost. Ja vim o serveru
> rac.cesnet.cz, ktery zmineny p. Pelech pouziva pro jednoduchou synchronizaci
> (1x za hodinu ntpdate v cronu) na www-serverech v CESNETem housovanych.

No jo no, tak se neda nic delat, kdyz me nekdo prasknul...
Casovace ma u nas na starosti Petr Kral, ktery ma emajl
Petr.Kral na cesnet.cz, a ktery take vi, o kolik miliontin vteriny je ten
ktery casovac opozden od atomovych hodin kdesi na obezne draze v
v nekterem z Lagrangeovych bodu.
Ja pouzivam rac.cesnet.cz s tim, ze na nejake te destince vteriny nesejde,
takze o tom nevim uplne vsechno. Respektive o tom nevim skoro nic...
Pekny den
Jiri Pelech

PS: Tusim, ze stejne jako rac.cesnet.cz se chova i rab.cesnet.cz.