Printcap - remote printer a filtr

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Pondělí Březen 10 10:45:02 CET 1997

At 00:46 10.3.1997 +0100, you wrote:

>To by me taky zajimalo proc. My bysme zase radi pocitali pocty vytistenych
>stranek pro jednotlive uzivatele.

No, ja jsem tenhle problem resil taky, a vyresil. Potreboval jsem tisknout
na vzdalenou tiskarnu (pripojenou k WIN NT) pres ghostscript. Udelal jsem
to celkem jednoduse. Mam v /etc/printcap zadefinovany dve tiskarny. Jedna
je ta vzdalena tiskarna na NT a druha tiskarna je sice lokalni, ale jako
vystupni zarizeni je /dev/null. Input filter je udelany tak, ze data prozene
pres ghostscript a vysledek posila na tu prvni tiskarnu. Celkem jednoduche
a funguje to.
\../       PaFouk                    e-mail: pavel na it.cas.cz
=()=    Pavel Formanek                phone: +420-2-6605 3892
/  \                                    fax: +420-2-858 4695
   Institute of Thermomechanics AS CR,
  Dolejskova 5, Praha 8 ,Czech Republic