Czech HOWTO?

Pavel JANIK ml. pjanik na aida.inet.cz
Pondělí Březen 10 13:20:35 CET 1997

> Chtel bych se zeptat, jestli by nestalo za to napsat Czech HOWTO.  Cilem tohoto
> dokumentu by melo byt:
> - usnadneni pocesteni linuxovskeho systemu (nejen) zacatecnikum, kteri si jej
>   nainstaluji;
> - byt zdrojem odkazu a inspirace pro vsechny.
Ja myslim, ze by to urcite stalo za to, pouze se obavam, ze se nenajde mnoho
lidi z teto konference, kteri by byli ochotni se na takoveto veci podilet.
Nebo spise se nenajde mnoho lidi, kteri by chteli pro tento ucel obetovat
nekolik hodin sveho jiste drahocenneho casu denne, coz jiste i trochu
vypovida o nasi ceske linuxove komunite - nikdo nema cas. Kazdy si hraje na
svem pisecku a pouze pro vlastni prospech (to kazdy berte s odstupem...)
polemiku jsem ochoten vest, ale mimo konferenci... Jak jsem jiz napsal, je
tady pomerne hodne braku.

> [...]
>
> Po zkusenostech z pokusu o vytvoreni FAQ teto diskusni skupiny si nedelam
> iluze, ze by nadeje na vytvoreni tohoto dokumentu byla prilis velika.  Nicmene
> to nevzdavam predem.  Sam jsem ochoten napsat strucne prispevky o Emacsu a
> Debianu a v krajnim pripade se i ujmout nejake koordinace.  Najde-li se par
> dalsich lidi, schopnych pokryt dalsi oblasti (momentalne me napada RedHat,
> Slackware, (La)TeX, X-fonty, konzolove (krakorcove) fonty, X-klavesnice,
> konzolova (krakorcova) klavesnice, ispell, prevodniky kodovani, PS fonty,
> locales), nemuselo by byt marne to zkusit.
Ja jsem ochoten se podilet na vecech tykajicich se konsoly (tedy fonty, mapy
klavesnice.)

:-O

PJ

--