capture,drag&drop ..

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pondělí Březen 10 15:34:29 CET 1997

dobry den,
  mam nekolik zvedavych otazek :-)

- Potreboval bych "sejmout" nekolik obrazovek. Pod X-Window do neni
zadny vazny problem,ale na konzole nevim :-(
Jedna se mi napr. o instalacni program ...

- Dasi veci je Drag&Drop. Tuto desivou techniku pouziva Motif,Tk ap.
Neznamou je jak ji imlementovat ve svem programu na urovni
XLib/XToolkitu/Atheny a to tak aby spolupracovala s jiz zavedenymi
"standardy". Zatim mam pocit,ze zadny standardni drag&drop protokol neni
- je to mozne ? je vubec mozne "drag&dropvat" :) s aplikacemi
vytvorenymi v Motifu ?

- Existuje nekde UPLNY popis GNU imlementace jazyka  C/C++  ap. ?

- Zajimala by me CORBA vs. Linux. Pouzitelnost, bezpecnost, hral si s
tim nekdo ?

Omlouvam se,ze je toho trochu vic.Nejak se mi to seslo za delsi dobu :)

   Dekuji za odpovedi.

--
cat</dev/snajdr
   S pozdravem