cz vs. kbd

Milan Zamazal pdm na fi.muni.cz
Pondělí Březen 10 16:03:14 CET 1997

    PJ: Ja uz jsem A. Brouverovi poslal obe klavesnicove mapy z
    PJ: cstools

No, ja myslel, ze jsme se jeste napred mohli trochu pobavit o tom,
ktery typ klavesnice vyhovuje nejvice z nas.  Nevadi, ale priste
(treba nez nekdo posle klavesnice do XFree :-) bych se radeji tolik
neukvapoval (prosim neinterpretovat jako "priste se na to radeji
vykaslat" :-).

Milan Zamazal

--
Tento clanek byl zbaven hacku, carek a krouzku, aby si jej mohli precist i ti
linuxovsti experti pres cestinu, kteri si nedovedou nastavit svuj newsreader,