Czech HOWTO?

Milan Zamazal pdm na fi.muni.cz
Pondělí Březen 10 16:09:52 CET 1997

    LM: To je dobry napad.  Primlouval bych se za ceskou i anglickou
    LM: verzi.

Jsou duvody pro vytvoreni anglicke verze dostatecne padne?

Jde o to, ze je trosku predcasne hovorit o anglicke verzi, nemame-li
jeste ani ceskou. :-)  Navic pro radu lidi muze byt problemem
anglickou verzi vytvorit -- je to o dost vic prace a navic ne kazdy
(coz je treba i muj pripad) umi slusne (tj. aby to bylo bez hrubych
chyb) anglicky.

Ale to jen tak na okraj, jestli neco vznikne a nekdo to prelozi do
anglictiny, urcite to na skodu nebude.

    PJ: obetovat nekolik hodin sveho jiste drahocenneho casu denne
                                                             ^^^^^

Cas je jiste velkym problemem pro kazdeho z nas.  Ale abychom
nestrasili pripadne spolupracovniky, ja myslim, ze staci si najit
nekolik hodin casu jednou a pripadne pak jednou za par mesicu na
update, ne?

    PJ: Ja jsem ochoten se podilet na vecech tykajicich se konsoly
    PJ: (tedy fonty, mapy klavesnice.)

Vyborne.

Milan Zamazal

--
Tento clanek byl zbaven hacku, carek a krouzku, aby si jej mohli precist i ti
linuxovsti experti pres cestinu, kteri si nedovedou nastavit svuj newsreader,