Hi

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Březen 10 18:04:18 CET 1997

Radim HABALA pise:
:
: Jde sehnat nejaky soft, ktery by umoznil odfirewallovat jednu podsit
: uplne od zbytku site - myslim pro vetsinu protokolu.
:
	Treba linux :-)
:
: Neco v tom smeru ze dev\finuji: vnitrni sit je ta, ktra obsahuje tyto IP
: adresy: x.x.x.x,y.y.y.y; tyto HW adresy HW:HW:HW:HW:HW:HW:,...; atp
: (nejlepe ve forme tabulky), a Linux potom rozhodne "Tophle je zevne ven,
: takze nezajima, tohle je zevnitr dovnitr, porad nic, a tohle musim pustit".
:
: Tedy, at mi ze site neleze ven nic, co neni nezbytne (a stejne tak
: dovnitr), a pritom at mi bezi cela sit - protokoly TCP IP, NetBEUI (SMB),
: IPX/SPX (NCP).
:
	S temi ethernetovymi adresami si nejsem jist, ale jinak to jde
(viz CONFIG_IPFW nebo tak nejak, a program ipfwadm(8)).

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na fi.muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[                      ^^^ Please note my new address.               ]]]]