XFree86 3.1.2 memory leak(s) ?

Vladimir Myslik xmyslik na smrt.cz
Úterý Březen 11 04:32:46 CET 1997

In article <slrn5i8l66.el.bitto na chaos.kolej.mff.cuni.cz>, you wrote:

>Me se pravidelne toto stava i s XFree 3.2. Zde je vypis free pred ukoncenim
>Xek ktere bezely cca 30 minut a ve kterych uz nic nebezi:

Mno ja myslim ze s X3.2 tedy X serverem se to o dost zlepsilo. Ale muze to byt muj
subjektivni nazor. Velikost X serveru mi vetsinou naleze tak do 10 MB kdyz zavru okna.
Predtim zustal i 27MB. Pouzivam 3.2A

>             total       used       free     shared    buffers     cached
>Mem:         14956      14752        204       5320        220       3256
>-/+ buffers:            11276       3680
>Swap:       130748      21132       9616
>
>A zde po jejich ukonceni:
>
>             total       used       free     shared    buffers     cached
>Mem:         14956       9336       5620       2712        568       4540
>-/+ buffers:             4228      10728
>Swap:       130748       8624      22124
             ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Tohle je jako fakt 130MB swapu? nebo 30? delas si srandu nebo
mas 128 MB partisnu na swap..? Zil jsem v domneni ze
  8624  +    22124 ma dat    30748
used   +     free        =   total swap

Kdyz si chces delat srandicky tak tam zvetsi o 100000 i tu druhou velikost.....

>Jak vidite tak tam jsou jiste rezervy pro vylepsovani. :-)

Jo vsiml jsem si....;-)

Ono to z toho neni moc poznat....spis by to chtelo velikost X serveru.
Sice muzu pocitat ze cely ten rozdil pameti ma na svedomi X server co ja
vim.

BTW tady je muj X server
 216 root       1 -10 11208 11208  1692 S <     0  1.5 17.6   4:22 X

Jo a jedna vec, nekdo mozna bude znat odpoved:
Kdyz hodne nabobtna netscape (hodne dokumentu), ja ty jeho okna zavru
(close z menu) tak je porad stejne velikej. X server taky. Kdyz mu dam
vyprazdneni memory cache, tak se smrskne nejen netscape, ale i X server !
Vypada to jako by netscape ty okna neodmapovaval. Takze ta jeho historie
(kdyz date back) muze bejt delana primo takhle natvrdo X serverem.
Ale je to vsechno very IMHO, opravte me nekdo.

>                                                  Leos Bitto
>                                           <bitto na kolej.mff.cuni.cz>

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik