numericka cast klavesnice nefunguje

Jan Sykora sykoraja na feld.cvut.cz
Úterý Březen 11 13:51:28 CET 1997

Vazeni

poradi mi nekdo, nebo alespon nasmeruje...

Popis problemu:
Mam US klavesnici 101 klaves a RH 4.1 XFree86 3.2.
Pokud v XConfig nemam nastaveno XkbDisable tak mi v X11 nefunguje (je
uplne mrtva) numericka cast klavesnice. Jinak ma v sekci klavesnice
nastaveno jen:    XkbKeymap   "xfree86(us)"

Pokud dam XkbDisable tak sice zacne fungovat numericka cast ale zato se
v nekterych aplikacich zacnou divne chovat nektere funkcni klavesy -
napr v ApplixWare nefunguje shift-F6, atd...

Chtel bych pochopitelne rozchodit prvni variantu.

Dekuji

--
Jan Sykora

Czech Technical University of Prague