Video karta

Vladimir Myslik xmyslik na smrt.cz
Středa Březen 12 06:16:11 CET 1997

In article <33258A31.378EDCD2 na geocities.com>, you wrote:
>Jeste neco,
>nemate nekdo zkusenost s TrueColor Xserverem, nejlepe s nejakou S3
>kartou nebo
>Matrox Milenium, tj. 24 nebo 32bpp pri 1280x1024. ?
>Potrebovali jsme totiz TrueColor pro DTP rasterizaci a nakonec se
>ukazalo, ze vetsina
>Xserveru to dosud neumi (Xfree 3.2).
>
>Diky za odpoved
>Karel

Ja sem 1280x1024x24 rozchodil s 4.5 megovou ET6000 kartou s Xfree3.2A
Je v tom ale maly problem: ten mod je za hranici propustnosti pameti. Takze
kdyz se akcelerator hodne snazi o bitblty tak to trochu skube s obrazem. Pak
to ale zase ukazuje OK. BTW, moje oblibene rozliseni je 1600x1200x16 v 100Hz
interlacu.

Na tu cenu (2700,- kc bez dane) je to docela levna a slusna karta a hlavne
rychla jak dabel (teda na dosovy gamesy ;-)

			Lada

P.S. Mel jsem doma diamond stealth s S3 4MB a myslim ze ten truecolor tam byl
bez potizi. Urcite aspon 1152x864

>**** Ing. Karel Novak, Irid s.r.o. Na Maninach 8, Novy Bydzov
>*****
>****                 tel. 049/43825, fax 049/43863
>*****

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik