System.map pro novy kernel ?

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Březen 12 11:59:19 CET 1997

Jiri Polach (sprava na jh-inst.cas.cz) wrote:
:
: Po neuspesnem pokusu nainstalovat si kernel 2.0.23 z Debianovskeho baliku jsem
: se rozhodl, ze si kernel zkompiluji a zkonfiguruji sam ze zdrojaku. Ctu
: Kernel-HOWTO a Modules-HOWTO, ale nenasel jsem nikde zadnou informaci o
: souborech, ktere se zdaji byt na verzi kernelu zavisle a to sice /System.map a
: /boot/psdatabase (mam totiz z predchozich instalaci Debian baliku kernelu
: nekolik souboru System.map-X.X.X, kde X.X.X je verze a pak symbolicky link
: System.map -> System.map-Y.Y.Y, kde Y.Y.Y je aktualni verze; obdobne
: /boot/psdatabase).

System.map je soubor, ktery neni dulezity dokud nehackujete kernel.

psdatabase na mem systemu neni, ps se dela pres /proc file system
(a myslim ze to bude pouzivat i Debian).

: Kde a jak se tyto soubory tvori ? Vzniknou pri kompilaci kernelu ? Jsou pro
: beh Linuxu nutne, nebo jen vhodne (jediny odkaz na System.map jsem totiz nasel
: v man klogd a z nej se zdalo, ze jeho nepritomnost neni kriticka) ?

Aha. Diky za info. Oba soubory jsou k nicemu.

:
: Diky za pomoc.
:
: Jiri Polach

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+