numericka cast klavesnice nefunguje

Vladimir Michl MICHLV na infnw.inf.upol.cz
Středa Březen 12 13:40:26 CET 1997

> Popis problemu:
> Mam US klavesnici 101 klaves a RH 4.1 XFree86 3.2.
> Pokud v XConfig nemam nastaveno XkbDisable tak mi v X11 nefunguje (je
> uplne mrtva) numericka cast klavesnice. Jinak ma v sekci klavesnice
> nastaveno jen:    XkbKeymap   "xfree86(us)"
>
> Pokud dam XkbDisable tak sice zacne fungovat numericka cast ale zato se
> v nekterych aplikacich zacnou divne chovat nektere funkcni klavesy -
> napr v ApplixWare nefunguje shift-F6, atd...

 A co numlock? Ani pri prepinani to nefunguje?

 Me to doma funguje tak, ze kdyz je numlock vypnuty funguje CTRL
 a nefunguje numericka klavesnice, a kdyz ho zapnu tak opacne.

                                Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl na upol.cz                                   *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *