System.map pro novy kernel ?

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Středa Březen 12 15:39:38 CET 1997

On Wed, 12 Mar 1997, Pavel Machek wrote:

> : Kde a jak se tyto soubory tvori ? Vzniknou pri kompilaci kernelu ? Jsou pro
> : beh Linuxu nutne, nebo jen vhodne (jediny odkaz na System.map jsem totiz nasel
> : v man klogd a z nej se zdalo, ze jeho nepritomnost neni kriticka) ?
>
> Aha. Diky za info. Oba soubory jsou k nicemu.

System.map je dost dolezity, pokial chces pouzivat dosemu. Dosemu ho zasadne
hlada v adresari /usr/src/linux, kde sa pri kompilacii vytvara. Inac by vdaka
nemu mali byt troska zrozumitelnejsie hlasky kernelu. Pokial ho klogd nevie
najst, pomoze parameter -k (Velmi dobre, ak sucasne testujes viac verzii
kernelu a mas subory System.map-2.0.29, System.map-2.1.29 ...)

			jano <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones