rsh Permission denied.

Ludvik Tesar tesar na utia.cas.cz
Čtvrtek Březen 13 17:00:37 CET 1997

On Thu, 13 Mar 1997, Matus 'TIEF' Martinak wrote:

> Mohol by mi niekto poradit co s vyssie uvedenou hlaskou.
> Ked spustim 'rsh meno_stroja prikaz' tak ma rsh odpalkuje
> s Permission denied. Skusal som hosts.allow ale bez uspechu.

Takze rekneme, ze jste uzivatel "ja" na strojich "stroj1" a "stroj2". Na
obou strojich musite mit stejne UID. Rekneme, ze jste prilogovan na
"stroj1" a chcete provest prikaz "rsh stroj2 prikaz". Potom v domacim
adresari uzivatele "ja" na stroji "stroj2" musite mit soubor .rhosts a v
nem radek:

stroj2 ja

To je vse a melo by to chodit. Jo a v hosts.allow to samozrejme nesmi byt
zakazano. Pouze pro roota to takhle jednoduse nechodi.
Stejnym zpusobem by melo chodit i rlogin a rcp.

Zdravi
         Ludvik Tesar

--
 Ludvik Tesar               | Institute of Information Theory and Automation