EXT2

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Březen 13 21:35:43 CET 1997

Petr Snajdr pise:
:
: Zajimalo by me zda  jsou podporovany  tyto
: Ext2fs extended flags:
:
:  bit 1 - Undelete
:  bit 2 - Compress file

	dvakrat ne.

: a jak vyuzit resp. nastavit:
:
:  bit 0 - Secure deletion
:  bit 4 - Immutable file

	Secure delete byl podporovany, ale myslim ze ve 2.0 neni.
Immutable se nastavuje chattr +i soubor ...

: Taky jsem se chtel zeptat zda jsou podporovany tyto reserved inodes:
:
: inode 3 - acl index inode
: inode 4 - acl data inode
: inode 6 - undelete directory inode
:
	ACL jeste nejsou hotove (pouze layout ext2fs ma pro ne uz
vyhrazene misto) a undelete taky neni implementovane.
:
: Ve onom dokumentu je take poznamka o ext2lib.  Kde tuto knihovnu najdu ?

	Treba ve zdrojacich e2fsck.

: BTW: Pokud jsem to dobre pochopil - ext2  neni primarne Linuxova  nebo
: ano ?
:     Odvozuji podle: s_creator_os ,kde muze byt:
:           0 - Linux
:           1 - Hurd
:           2 - Masix ( BTW; Co to je ? :))

	ext2 _je_ primarne Linuxovy. Ale jinak ho namontuje i Hurd,
FreeBSD a OS/2.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na fi.muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[                      ^^^ Please note my new address.               ]]]]