caldera wabi 2.2

Zdenek Havelka pvt.zdenek na brn.pvtnet.cz
Pátek Březen 14 05:33:35 CET 1997

uz jste se nekdo pokousel o ceskou klavesnici+fonty pod %subj% ?

Ja se v dokumentaci docetl, ze staci nastavit par promennych pred
instalaci. Wabi ma direktorar s "locales". Bohuzel, je tam jako obvykle
nemcina, francouzstina, spanelstina a par dalsich. Cestina pochopitelne
nikde.

Ja na to nainstaloval ceske wfw 3.11, a vypada to tak, ze mam 2 ceske
fonty, ktere chodi (system a roman), ale klavesnice bohuzel. Jedine
snad  kopirovat pres clipboard z mapy znaku, coz je v praxi na nic.

Je pravda, ze jsem wabi instaloval jen kvuli prohlizeni .DOC a .XLS
Kdyz uz jsem na to ale obetoval par desitek MB na disku, rad bych nejak
ziskal i tu klavesnici a fonty.

BTW: kdysi jsem se pokousel o provozovani woken pod SCO, a muzu rict, ze
rozdil mezi SCO a Calderou je nesrovnatelny. Dost mne potesilo, kdyz
jsem zjistil, ze winsock.dll funguje pres normalni TCP/IP bez jakekoliv
dalsi konfigurace ci nastavovani.

--
mail: pvt.zdenek na brn.pvtnet.cz