ADMIN: Reklama? (was Pozor!!! )

Jan Havlicek Havlicek na vse.cz
Pátek Březen 14 10:11:39 CET 1997

Lubor Mrazek wrote:
> [...]

*** mno podobny um,ysl je v cz.net.netware porad nechapu, jestli moje
prispevky projdou do konference, i kyd je poslu prez news, pokud jsem
prihlaseny a ve skupine nomail, nebo jestli je budu muset posilat na
adresu listserveru mailem. Druha varianta se mi docela nelibi, nese to
podle me zbytecne komlikace.

Honza

--