telnet ROOTa

Zdenìk Mazanec bluehawk na lucy.troja.mff.cuni.cz
Pátek Březen 14 10:36:14 CET 1997

>No me rpijde jako jedi na rozumna varianta delat su, jinak po siti litaj
>otevreny hesla roota a kdyz tam nekde visi odchytavac hesel, tak pomahej
>panbuh...

>PS.. Jinak jeste lepsi je ssh.

To ve me vyvolava dva dotazy :
1) jak se heslo pri su dostane z me klavesnice (ok, radeji pocitace) k hostovi ? Predpokladam, ze taky po siti (kdyz jsem na konzoli, tak se klidne narootuju, nevidim v tom problem)
2) ssh je opravdu cool vec. Ale nejak jsem nikde nezahlidnul klienta pro Win(95,NT,3.1)

Pokud by byl klient, neni duvod proc nepouzit ssh ....

Moznost telnet na UNIX a z nej ssh .. nejak se mi nezda, pak odchytnu otevrenej paket mezi woknama a prvnim UNIXem ....
		BH