telnet ROOTa

Frantisek Krupka krupka na pha.pvt.cz
Pátek Březen 14 10:46:16 CET 1997

Jan Havlicek wrote:

> No me rpijde jako jedi na rozumna varianta delat su, jinak po siti
> litaj otevreny hesla roota a kdyz tam nekde visi odchytavac hesel, tak
> pomahej panbuh...
>
> HOnza
>
> PS.. Jinak jeste lepsi je ssh.

SSH je urcite lepsi :-) Prikaz su te pred "odchytavacem" neochrani. Ten
si proste odchyti heslo bezneho uzivatele, kteremu potom proste predhodi
vlastni su, ktere heslo roota "opise" a posle odchytavaci (rika se tomu
maskarada, stejnym zpusobem se da "skakat" ze systemu na system,
premapovani prikazu telnet atd.)