Instalacia RPM

Jan Vitek VITEKJ2 na student.fsid.cvut.cz
Pátek Březen 14 12:44:05 CET 1997

Hi!

> Chcem sa spytat ci niekto nevie kde sa daju stiahnut binarky alebo zdrojaky
> RPM. Len nie v subore  s koncovkou .rpm
>
>                  +-------------> BRANDIS  Jaroslav <---------------
>                  |  Computing Centre of Slovak Academy of Science
>                  |      Dubravska cesta 9, 842 35 BRATISLAVA
>                  |              E-mail:brandis na savba.sk

 nedavno jsem je hledal pres Parkera a uspesne, zadat "rpm-2." a on
uz neco najde, myslim, ze jsou i na sunsite.mff.cuni.cz
                                Bye, Vejtis!

E-Mail  : jan.vitek na vejtis.fido.cz - home (max. 20KB)
          vitekj2 na student.fsid.cvut.cz - school
NetMail : 2:420/93.12 na fidonet