pocesteni Mosaic 2.7b2

Tomas Rezek rezek na monoceros.physics.muni.cz
Pondělí Březen 17 00:06:46 CET 1997

Dobry den,

prosil bych o radu: nejsem Linuxovy guru, pro se ptam vas ;-)

potreboval bych

1. svuj NSCA Mosaic, tusim beta verze 2.7b2, naucit cesky.
2. muj Slackware 3.1 cesky neumi. Je potreba zacit zde, nebo jde pocestit
   jen Mosaic ?

Kde bych na siti vyhrabal nejaky balicek k pocesteni Linuxu a jak se to
instaluje? (Slackware jsem si delal vicemene sam, takze treba mi postaci
jen nejaka adresa a zvaldnu to sam.)

K pocesteni Mosaic jsem tusim na ftp.muni.cz nasel neco jako Mosaic.ad,
ale nedokazal jsem provest patricne instrukce - patrne mi chybi neco v
instalaci. Co tam musi byt a kde se to vezme? Uz si nevzpominam.

Doufam, ze muj dotaz neodradi, a diky za kazdy namet.

Tomas R.

|                   T  o  m  a  s     R  e  z  e  k                    |
|     Astronomical Institute of Czech Academy of Science, Ondrejov     |
|     Faculty of Science, Masaryk University, Brno, Czech republic     |
|  E-mail: rezek na asu.cas.cz    Web: http://monoceros.muni.cz/~rezek/   |
|  Snail: Tomas Rezek, Astronomicky ustav AV CR, 251 65 Ondrejov, CZ   |