slip win95

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Březen 17 14:52:18 CET 1997

> On Mar 17, Karel Novak wrote
>
> Ale je. Vid rfc 1877 (2 dns servre, 2 wins servre).

> Ano, ale na ethernete. Neviem o tom, ze by BOOTP fungoval aj cez seriovu
> linku (v rfc sa predpoklada pouzitie arp, tiez medzi "Assigned numbers"
> sa hw adresy na seriovej linke neuvadzaju).

Nevim jak je to s BOOTP, ale v DHCP se o arp nehovori. Na druhou
stranu, kdyz jsem se pokousel rozchodit DHCP clienta tak, aby chodil
i po seriove lince, tak jsem musel vyhodit ze zdrojaku cast, ktera
se tykala posilani arp requestu. Pak se to cele rozbehlo.
Kdyz jsem psal autorovi, tak mi odpovedel, ze to sice rfc nespecifikuje,
ale ietf draft ano.

Navic profesionalni routery jako napr CISCO dovoluji pouziti DHCP nebo
BOOTP i na seriovych linkach.

Brno, Czech Republic