set clock na linuxu

PETR BLAHA Petr.Blaha na vscht.cz
Pondělí Březen 17 15:45:36 CET 1997

Zdravim

Mam problem z niceho nic mi jde linux o hodinu napred.
Mam distribuci redhat 4.1 a nevim odkud se nastavuji hodiny , jestli
primo z CMOS clock a nebo odnekud bere time z inetu , o tomhhle jsem
slysel , a v konferenci cetl o novych time servrech

puvodni 194.108.3.19 (atmovc.pasnet.cz) je nyni 194.108.3.131 stratum 4
puvodni 194.108.3.21 (atmfelk.pasnet.cz) je nyni 194.108.3.133 stratum 2
puvodni 194.50.6.130 stale zije (stratum 2)

to tady probehlo v konferenci a ja se ptat jak to nastavit na
nejaky blizky server , tak aby penguin.vscht.cz , vzdy presne vedel
jaky je presny cas a mimo to blizi se letni cas a hlavne LETO.

Dik za rady , nechci byt o hodinu napred pred vami

CAU Petr Blaha

|  Petr Blaha     student of The Institute of chemical technology  VSCHT |
|                        Petr.Blaha na vscht.cz                             |
|          see my home WWW page  http://users.vscht.cz/~blahap           |