capture,drag&drop ..

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pondělí Březen 17 18:21:06 CET 1997

Jan Prikryl wrote:

> Mozna by pomohlo A. Limpouch: X Window System - programovani aplikaci,
> Grada 1993, strany 372-384 (kapitola 8.4, Mechanismus X vyberu).  To
> same se urcite najde v nejake anglicke knize o X Toolkitu.

Prave ze nic takoveho soucasti XTolkitu IMHo neni.
Kazdopadne se o tom nezminuje ani A.Limpouch,ale dokonce ani
dokumentace k XLib a XToolKitu od X/Open :-)))

Pokud vim tak drag&drop "umi" Motif,TCL/TK a mozna jeste neco ( Perl/Tk
? ),ale
ani ty nejsou navzajem kompatibilni :-(

BTW:Do jake urovne "emuluje" fvwm  orginalni mwm ? Hral jsem si s
Motifem od RedHatu a mam pocit,ze nektere druhy komunikace
Motif-aplikace<->window manager
v kombinaci s necim jinym nez mwm nefunguji tak uplne korektne ( paklize
vubec ).

--
 s pozdravem

  Petr Snajdr