Kolabace serveru 2

Tom Vrana tom na sorry.vse.cz
Úterý Březen 18 12:17:40 CET 1997

On Mon, 17 Mar 1997, Pavel Kankovsky wrote:
> Hmm.. co zkusit echo VELKE_CISLO > /proc/sys/kernel/file-max?
> (std hodnota je 1024)

Tak tohle byl skutecne ten problem - diky - vrele doporucuji vsem, kteri
vic zatezuji server nez je obvykle, tohle cisilko zmenit - tedka vsechno
beha v pohode - pustil jsem asi 50 netskejp a 25 asWeditu a akorat mi
spadl lokalni Xterminal, coz je docela v poradku. Normalne je otevrenych
asi takovych 250 - 400 fajlu, ale za extremnich podminek se to splha az ke
dvema tisicum.

Apropos, proc je tam vubec takovehle omezeni ??

						Tom

Tom 'Ranger' Vrana					       tom na sorry.vse.cz
----------------- Assistant Network Supervisor at Prague University of Economix