Titulky xtermu

Sauer David XSAUER na hwlab.felk.cvut.cz
Úterý Březen 18 12:39:35 CET 1997

> Date sent:      Tue, 11 Mar 1997 20:24:53 +0100 (MET)
> Send reply to:  linux na muni.cz
> From:           Jaroslav Honsa <honsa na sunstel.asu.cas.cz>
> To:             Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject:        Titulky xtermu

> Dobry vecer.
>
> Nedavno si tady nekdo stezoval, ze se mu nezobrazuji titulky oken xtermu v
> XFree 3.2. Trochu jsem to zkoumal a obavam se, ze to neni vada nastaveni
> fvwm nebo jina "funkce" XFree, ale primo vada xtermu z RH 4.1,
> protoze kdyz pouziju binarku xtermu z RH 4.0, titulky se objevi. Jina okna
> [...]
Nazdar,
 ten, kdo si stezoval jsem byl ja. Trochu jsem to zkoumal a nakonec
jsem prisel na napravu(ovsem nevim kde byla chyba):
do Vaseho .Xresources(mebo .Xdefaults) pridejte:
*iconNameEncoding:  STRING
*titleEncoding:     STRING
--- me to pak funguje.
                            David Sauer