Czech HOWTO - progress

Milan Zamazal pdm na fi.muni.cz
Úterý Březen 18 15:29:06 CET 1997

    :: Pocesteni konkretnich systemu - RedHat Linux

    DJ: K tomu by som snad nieco mohol napisat (pokial by niekto iny
    DJ: nemal nejaky velky zaujem). Kto pise o debiane? Zaujimala by
    DJ: ma nejaka osnova alebo nieco podobne.

Domluvte se prosim s Yenyou, kdo o to mate vetsi zajem. :-)
(Viz Yenyuv predchozi prispevek.)

O Debianu hodlam neco napsat ja, ale jeste jsem nezacal.

    DJ: 				jano
    DJ: <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

    PS: - joe ? Co sa da k tomu napisat?

Jeden radek, aby tuto strucnou informaci nemuseli lidi hledat jinde.
Ale Pavel Janik uz to slibil udelat.

Milan Zamazal

--
Milan Zamazal
Student of computer science, Masaryk University, Brno, Moravia, Czech Republic