pppd quick-help

Robert Drotar rdro1314 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Úterý Březen 18 23:24:53 CET 1997

Hi!

  Mam rozchodit medemove pripojenie k linuxu. Tj linux uz je pripojeny k
inetu
a ja potrebujem k nemu hodit modem, aby sa k nemu dalo cez ppp pripojit.

  Precital som si uz ppp-HOW-TO. Takze nejaku predstavu uz mam.
  Podarilo (na x86) a nepodarilo (alpha) sa mi prelozit ppp-2.2.0e
balik.

  Takze:
    co vsetko a ako musim nakonfigurovat, aby mi to dobre slapalo.
    Este doplnim, ze v oboch pripadoch linux vystupuje v ulohe routera,

  (v ppp-HOW-TO bolo cosi o proxy-arp, ze to potrebuje nejaku zvlastnu
  starostlivost)

  Diky
    WhiteAngel
--
 .---------------.-  Department of Computer Science |
 | Robert Drotar |   Charles University Prague __.-'
   email: mailto:rdro1314 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
     www: http://ss1000.ms.mff.cuni.cz/~rdro1314
   voice: ++42-2-85 56 152 ext. 732