Czech HOWTO - Konzola

Egon Eckert egon na www.capitol.cz
Středa Březen 19 09:40:39 CET 1997

Pavel JANIK ml. (pjanik na aida.inet.cz) wrote:

: ocekavam od Vas, kteri mate alespon trochu zajem o linux, abyste mi poslali
: Vase pripominky, pripadne navrhy, co je jeste treba zlepsit, doplnit.

Opravdu bych doporucil podivat se jeste na reseni cestiny od Martina Marese :

ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/local/mj/linux/ucw-cs-1.0.tar.gz

Jak je netradicni, tak je GENIALNI. Funguji napr. ramecky i cestina v mc
(bez zmeny terminfa), proste vsechno. Vyzaduje jadro asp. 1.3.x (kvuli
podpore Unicode), coz ale IMHO neni na zavadu. Navic pry bude nova verze,
nevim, co v ni autor chce jeste zlepsovat. :)

Tim nechci napadnout obsah CZ_Console_HOWTO, ktere se (jak se mi zdalo)
snazi drzet krotkeho reseni s pouzitim pouze standardnich prostredku a toto
se tam tedy mozna (?) nehodi.

Egon