Makefile a C++

Michal Ludvig mic na cybeteria.cz
Středa Březen 19 18:18:39 CET 1997

Zdravim,
Narazil jsem na zajimavy problem pri tvorbe Makefile pro preklad C++
programu. Vzdycky jsem pro C++ prgs pouzival koncovku .C a default akci v
Makefile:

.C.o:
	$(CC) $(CFLAGS) -c -o $*.o $<

Nedavno jsem dostal moduly s koncovkou .cxx a celkem logicky vytvoril:

.cxx.o:
	$(CC) $(CFLAGS) -c -o $*.o $<

K memu velkemu prekvapeni to vsak nechodi :-(( Proste to hlasi, ze:

make: *** No rule to make target `fifo.o', needed by `ns'.  Stop.

pritom v adresari je fifo.cxx. Jakmile jsem udelal link fifo.C -> fifo.cxx
tak to zacalo prekladat bez problemu. V cem je chyba??? Snad default
actions nejdou omezeny na jednopismenkove koncovky!?!

Michal Ludvig