dosemu pre linus 1.2.13

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Čtvrtek Březen 20 09:08:05 CET 1997

Dobry den,
mam taky malicky linux (1.2.13) na IBM PS/2, model 70, 6MB RAM, 60 MB HDD,
volne miesto 2076 root, 10703 /home

a chcel by som na nom bezat DOS emulator. Samozrejme, pre zozlozitenie veci
nablizku nie je ziadna masina na ktorej by som ho mohol sokmpilovat.

Prosim Vas, nemohol by mi niekto poradit kde ho zozeniem, pripadne mi ho
poskytnut, alebo mi aspon povedat ze to nepojde ? Ak sa dobre pamatam pred
nejakym casom tu emuletor bol len ho kolega ktory tomu sefoval, zmazal.
Vzhladom na to ze to bol nas prvy linux wizard, a ja robim viac so solarisom
2.4, to pre mna nebude nejak velmi lahke ho nahradit.

Ale dufam ze mi tu niekto pomoze. dakujem.
--
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar
 IRC: fantomas, TALK: uhlar na ccnews.ke.sanet.sk