Bezpecnost Linux x WinNT

Gabriel Svajko svajko na r-net.sk
Čtvrtek Březen 20 11:22:02 CET 1997

On Wed, 19 Mar 1997, Josef Chomyn wrote:

> Dobry den,
>
> d) nutnosti zaplatovat operacni systemy (napriklad podle informaci z listu
> bugtraq na netspace.org)
> lokalnich uzivatelu. Napriklad u komercnich systemu AIX, HP-UX (atd...) je
                                                          ^^^^^^ pokial
si pozriete archiv listu bugtraq na netspace.org zistite ze system HP-UX bol
v poslednom case dost spominany , dokonca zopar mesiacov tam
skupina "Scriptors of doom" posielala pravidelne kazdy tyzden jeden
novy sposob ako hacknut HP-UX a HP-UX reagoval na tieto spravy s tyzdnovy,
alebo dlhsim meskanim, tzn. tyzden nemali spravcovia HP-UX inu moznost
iba bloknut chybny program lebo nebol k dispozicii patch, u linuxu je
patch k dispozicii daleko rychlejsie.

> Nechci vyvolavat dalsi flamewar, chtel jsem jen vysvetlit svuj nazor.
napodobne , pripadne reakcie radsej posielajte iba na moju adresu

>  Josef Chomyn (chomyn na dcit.cz)                        http://www.dcit.cz/

snow

--
Gabriel Svajko