PEX XIE a moduly

Radek Kanovsky radek na pvt.net
Čtvrtek Březen 20 13:02:33 CET 1997

On Thu, 20 Mar 1997, Ing. Miksicek Lukas dokt k336 wrote:

> Knihovna PEX neboli Phigs EXtension implementuje funkce standardu
> PHIGS pro 3D grafiku. V podstate jde o obdobu GL.
>
> Knihovna XIE - X Input Extension umoznuje pripjit a pouzivat ruzna
> nestandardni vstupni zarizeni (asi nejkurioznejsi mi pripada
> eyetracker)
> v XFree3.2 se pomoci XIE da pripojit joystick, Wacom tablet a dalsi.
>
> ICE - nevim

Inter Clinent Exchange Library - knihovna pro tvorbu
protokolu slouzicich ke komunikaci mezi X aplikacemi.
Myslim si, ze napr. Drag and Drop protokol muze byt
implementovan s pomoci teto knihovny.

Zdravi
                                Radek Kanovsky
|     tel:(05) 7269 354               PVT a.s.      |
|  mailto:radek na pvt.net               Veveri 102    |
|    http://rk.pvt.net/         65910 Brno          |