Rozdeleni domen

Michal Ludvig mic na cybeteria.cz
Čtvrtek Březen 20 19:49:17 CET 1997

> To jsem zapomnel uvest, pro www.C je zaveden alias.

Alias jako IP alias nebo alias jako CNAME, doufam, ze IP alias (tedy jinou
IP adresu). Mate ji spravne "naifconfigovanou"? A co Listen v httpd.conf?
Ja tam mam Listen pro kazdou adresu a port. (Treba Listen
194.213.193.102:80. Listen 80 mi nejak nezabralo vsechny aliasy.)

A ve <virtualhost> mate cislo, nebo jmeno? Me to funguje jedine s cislem
(teda ted po upgradu na Apache 1.2b6 uz to jde i se jmenem).

Kdyz budete chtit, poslu vam koniguraci (mimo konferenci).

Michal Ludvig