dosemu pre linus 1.2.13

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Pátek Březen 21 10:15:15 CET 1997

In cz.comp.linux Petr Vejsada <daemon na svoboda.cz> wrote:
-> >mam taky malicky linux (1.2.13) na IBM PS/2, model 70, 6MB RAM, 60 MB HDD,
-> >volne miesto 2076 root, 10703 /home
-> >
-> >a chcel by som na nom bezat DOS emulator. Samozrejme, pre zozlozitenie veci
-> >nablizku nie je ziadna masina na ktorej by som ho mohol sokmpilovat.

-> 	Kde se vyskytuje - snad na vsech FTPckach zabyvajicich se Linuxem.

Nuz to som si vsimol lenze nemam cas a miesto a gcc. finta je v tom ze na
tom disku su aj nejake DOS veci (inac by nebol treba emulator)

-> Co se tyka toho, ze to nepujde, asi te zklamu, ale pujde. Zkompiloval jsem kernel

To ma tesi ale by som sa rad vyhol kompilovaniu. Preto ten request...
podobne by sa zisiel ssh client pripadne aj server...
--
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar
 IRC: fantomas, TALK: uhlar na ccnews.ke.sanet.sk