Problrm s instalaci

Michal Ludvig mic na cybeteria.cz
Pátek Březen 21 11:26:27 CET 1997

> No, to dela asi PnP. Taky jsem si neco uzil. Jalikoz jsem nedokazal bord
> primet, aby si to nechal od cesty, nakonec jsem musel zkusit Slackware
> 3.2, ktery uz ma dve bootovacky podporujici PnP. Bohuzel jen SCSI a
> ne-SCSI. Nic, co podoporuje zaroven sit a PnP. Ta nova verze sla, ale jde
> to pouzit jen v propade, ze se instaluje z dosoveho disku, disket nebo
> cedecka. Nejde to po siti.
A nepodporuje to moduly? Ze by jako stacilo prihrat patricne sitove
ovladace a instalovat i prez sit. (Jeste jsem SLW 3.2 nezkousel, takze
nevim) Ja to takhle vyresil s RH 3.0.3, kde nebyla podopra pro plip tak
jsem si modul zkompiloval mimo a slo to. Pravda s RH 4.0 uz to melo
spoustu kecu a vlozit se mi to nepodarilo :-(

Michal Ludvig