StarOffice 4.0

Ondrej 'Feela' Filip feela na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Březen 21 13:44:02 CET 1997

> Docela krasna vec byla videt na Cebitu - skutecna office aplikace,
> kam se na to hrabe M$-Office ! Stardivision tam meli Star Office 4.0
> (skvele integrovana - proti 3.1 beta je to pokrok), zatim jenom
> na M$-WIN, ale tvrdili, ze v nejblizsi dobe (snad do leta)
> bude Linux verze (pochopitelne free - pro osobni pouziti).
>       Distribuci pro Linux pry bude zajistovat Caldera.
> A ma to integrovany import/export do M$-Office 95 !
>
> Uz se tesim, ze nebudu muset bootovat a poustet ty veci od B*lla :-))))

Zasadni otazka - pujde v tom psat cesky ? Zaslechl jsem, ze nekdy pouhe
pocesteni Xwindows nestaci.

> Karel

Mel sem moznost na CeBITu mluvit s lidma od Caldery i od StarOffice.
Vsichni me ujistili, ze StarOffice pouziva vse standarnde a ze pocestenim
X-ek bude vse OK. Takze muzete psat i cesky. ( Koneckoncu uz jsme
pocestili i ApplixWare)
			Feela

|      Ondrej Filip        |  E-mail:        feela na ipex.cz                  |
|      Internet Man        |  Phone & Fax:   +42 38 37372, 57594, 57632     |
|          IPEX s.r.o.  - Internet Provider, Networking Partner             |
|           Siroka 37, Ceske Budejovice 370 01, Czech Republic              |