HDD ST3290A & hdparm -S

Pavel Machek pavel na elf.mj.gts.cz
Sobota Březen 22 18:35:02 CET 1997

Dlouhy Lubos (long na mrkev.vabo.cz) wrote:
: Dobry den,
: 	mam problem s uspanim HDD ST3290A. V dokumentaci se vyskytuje veta
: "Pwer management with standby timer for Green PCs", z cehoz soudim ze by
: to HDD mnel umet, ale v Linuxu pri pouziti prikazu:
:
:  hdparm -S 1 /dev/hda
:
: obdrzim odpoved:
:
: /dev/hda:
:  setting standby to 1 (5 secons)
: hda: drive_cmd: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
: hda: drive_cmd: error=0x04 { DriveStatusError }
:  HDIO_DRIVE_CMD failed: I/O error
:
: 	Neumnel by mi nekdo poradit co to znamena a jak se s tim vyporadat. Jo
: a jeste musim napsat ze stejny prikaz na stejnem pocitaci, ale pro disk
: QUANTUM projde bez problemu a disk se po 5 sekundach zastavi.
: 						Diky Long.

Co to znamena? DIsk jednoduse reaguje na povel standby tim ze 'to neznam?!'.
Zkuste nejnovejsi hdparm, parametr -y (sleep now) a softwarove uspavani
disku (ted to pisu - jestli bude fungovat -y ozvete se mi).

								Pavel