Newsy az domu

Pavel Machek pavel na elf.mj.gts.cz
Sobota Březen 22 21:27:39 CET 1997

Pavel Machek (pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz) wrote:
: Ahoj!
:
: Ja vim ze to tema tu uz bezelo, ale:
: povedlo se mi rozchodit news az domu. Pikantni na tom je ze
: odchozi clanky chodej sqele. Problem je s temi prichozimi. Downloadej
: se porad dokola. Je tu nekdo kdo to ma opacne a chtel by me kontaktovat
: mailem?

To je strasny odpovidat si na vlastni clanky... Nu coz.

Takze ted uz mi chodi pouzitelne i stahovani. Kdyby nekdo chtel pomoct,
at se ozve. (No, je pravda ze innd jsem instaloval z binarek a jeste k
tomu STAREJCH binarek).

BTW tam nekde je security hole, ze? Jak moc je to zavazne / jak to muzu
zapatchovat?