test pingu a reset modemu

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 24 14:34:28 CET 1997

On 24 Mar 1997 13:54:03 +0100, Petr Simek <petrsi na entu.cas.cz> wrote:

>Pokud tem modemum nastavite minimalni rychlost na ktere smi bezet, tak
>pokud nedokazou tuhle rychlost udrzet mely by skoncit spojeni a za nejaky
>cas (minuta) jej zkusit znovu obnovit. Ozkouseno s USR Courier.
>
>*------------------------------------------------------------------------*
>|                          Petr Simek   APS JU                           |
>|                             petrsi na jcu.cz                              |
>*------------------------------------------------------------------------*

Jasne, tak to funguje. S temi GVC byl ale problem jinde - obcas kdyz spadly tak
uz se znovu nespojily - nebylo to pravidelne, ale tak jednou z peti az deseti
spadnuti uz se jim nepovedlo se spojit - resp. ten co byl nastaveny ze ma v
tomhle pripade cekat na zavolani sice vypadal ze ceka ale volani ignoroval.
No a to pro nas bylo naprosto neprijatelne, protoze by to nekdo musel porad
hlidat.

Pan Buchal mi jeste napsal ze u nich se jedna o modemy na 64 kbps a do budoucna
uvazuji o upgrade, takze je to trochu neco jineho nez 22,8 nebo 33,6 kde je
vyber ze spousty druhu modemu.

                                                  Leos Bitto
                                           <bitto na kolej.mff.cuni.cz>