Poradte mi se SEDem

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Úterý Březen 25 00:10:43 CET 1997

On 24 Mar 1997 23:29:16 +0100, Stodulka Petr <pesto na valmez.cz> wrote:

>Nebo 'ed'.

Zanechme planych reci. Poslednich X radku odriznete prikazem:

head -`expr \`wc -l < $FILE\`- $X` < $FILE

(vysledek je na stdout)

Soubor je cteny 2x - jednou se zjistuje pocet radek a podruhe se uz jen
kopiruje na stdout. Bylo by sice mozne cist a pamatovat v bufferu si
poslednich X radek atd. ale to byste zase potrebovali buffer. Tohle nema
zadne pametove naroky (musim si najit nejake plus, ne? :-) )

                                                  Leos Bitto
                                           <bitto na kolej.mff.cuni.cz>