Databaze

Michal Polak mpolak na informatics.muni.cz
Úterý Březen 25 07:27:02 CET 1997

> Zdravim,
>
> potreboval bych poradit - existuje nejaka databaze typu FoxPro pro Linux?
> A nejlepe free? A jeste lepe s formatem .dbf ? Ty databaze klient-server
> mi nejak nesedi....

Zalezi na tom, jak mocny to ma byt nastroj.
Pokud se obejdete bez procedur, (triggeru a pod.), pak za velice
jednoduchy povazuji balik mSQL. Obsahuje pouze nejzakladnejsi prace
s tabulkami. Myslim, ze ani nejde JOINovat tabulky v SQL dotazu.

Tento balik se nehodi pro rozsahlejsi tabulky.

Na toto tema uz zde byla rec (tusim na podzim), a nekdo mi pristrihnul
kridylka, ze mSQL neni ani zdaleka free. Tak nevim, asi mam velice
chatrnou znalost anglictiny a musim si poradne prostudovat  poradne prostudovat
licencni ujednani.

Ucim se Linux, a s rozchozenim mSQL jsem doma nemel prazadne problemy.

Mimochodem, k cemu format ".dbf" ? Existuje export dat do SQL dotazu.
Coz je myslim lepsi, nez nejaky "neznamy" :-) format. Ja osobne si
data timto zpusobem vyexportuju do txt. souboru, zabalim a archivuju.
Myslim, ze vyhody prevazuji.

> Martin Patka

Hezky den vsem.

--
						 Michal Polak
Contact:

Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have
another glass.