Dve videokarty

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Březen 25 15:30:01 CET 1997

Michael Mraka (michael na informatics.muni.cz) wrote:
: Ahoj,
:  nezkousel nekdo fungovat v linuxu dve videokarty + dva monitory na jedno=
: m
:  stroji?  Predstavoval bych si to tak, ze mi treba na jednom monitoru jed=
: ou X
:  a zaroven na druhem konzola; a prehazuju se mezi nima pres <alt>+<f?>.
:  Nebo pripadne X na kazdem monitoru --- dve mysi jsou v pohode, akorat je=
: dny
:  musi byt v rezimu _maly_mekky_, tj. bez klavesnice :-) tu zatim na serio=
: vy
:  port narvat neumim :-(.

Fungovalo mi to doma VGA + HGC, Xy jsem ale moc nezkousel.
This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+