Problem awk/sed ?

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Úterý Březen 25 16:54:48 CET 1997

> [...]
>Potreboval bych nejak *davkove* vlozit na konec prvniho radku obsah souboru
>(rekneme) x1.txt, na konec druheho radku soubor (rekneme) x2.txt atd  pro
>vsechny radky.
>Napadnul me sed, ale nevim, jak mu to mam rict. V manu se rika cosi o
>prikazu r, ten ma ale vkladat soubor jako NOVY radek a navic sed jede po
>radkach a neumi je adresovat, takze nevim, jak mu vnutit neco jako cyklus
>.
>Nejaky napad ? ed me napadnul taky, ale nejak mi nechodi v davkovem rezimu
>. a ja to potrebuju dostat do scriptu ...

o sedu nevim v awk (gawk) to urcite jde, ale co treba neco jako
perl -e '$|=1; $i=1; while ($_=<>) { chomp; print; system "/bin/cat  x$i.txt"; $i++}'  x_radkovy_soubor

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael

>"Arial">Dobry den,<br> mam takovy problem : mam x radkovy textovy soubor
[...]

PS: tohle -^ se snad da vypnout!