mgetty napodruhe

Pavel Ruzicka pavouk na k332.feld.cvut.cz
Středa Březen 26 15:12:56 CET 1997

> Zdravim,
> Pred par dny jsem rozchodil mgetty+sendfax jako dial-in server. Je k nemu
> pripojen nmodem SupraFAX v32bis. Problem je, ze kdyz se na nej dovolam z
> meho (lehce obstarozniho ;-) 2400bps modemu, tak napoprve to zacne psat
> hrozny nezmysly, mezi kterymi lze obcas vytusit nejaky znamy retezec. Na
> vstupy to reaguje dobre, takze se muzu prihlasit a odhlasit a tak, ale
> stve me, ze vidim jen zmet nezmyslnych znaku. Kdyz spojeni prerusim a
> zavolam podruhe, tak to obvykle jde. Dost podobny problem je, kdyz vyuziju
> [...]
Jestli se vam na obrazovce objevi "rozsypanej caj", tak to muze byt treba
tim, ze se modemy spojily bez protokolu. Podivejte se na tu 2400, jestli
ma nastaven autoreliable mod (AT\N3). Nebo zkuste jiny modem...
Podporuje ten modem vubec V42bis nebo aspon MNP5 ? Ma je zapnute?
                                                                 Pavouk