Java a Linux

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Březen 26 16:40:11 CET 1997

Simonik Ivan wrote:

>  Trosku mimo, ale presto:
>
> Instaloval jsem JDK pro Linux. Prekompiloval jsem kratky applet,
> ktery pocital prvocisla a spustil jsem ho na Linuxu a na W95. Rikal jsem
> si, jak bude Linux rychlejsi a on byl o polovinu pomalejsi (spoustel jsem
> ho v MS-IE 3.0). Bylo to na stejnem stroji a s minimalni zatezi (zadna
> sit). Mate podobne zkusenosti? Nedava mi spat, aby muj oblibeny system byl
> porazen......

Nemma s tim zkusenosti, ale myslim,ze by to mohlo byt tim,ze v MSIE
je java resena jinak.

Co treba : Kaffe a JIT virtual machine to run Java(tm) code
( http://www.kaffe.org/ ) ?

Guavac http://http.cs.berkeley.edu/~engberg/guavac/

JUMP  http://ourworld.compuserve.com/homepages/DeHoeffner/jump.htm

BTW:Jinak linky,utility a podobne veci jsou bezne  k nalezeni na:
http://www.blackdown.org/java-linux.html

> Jak by to asi vypadalo s JAVA podporou primo v jadre?

Zadna Java tam neni,aleprave jen  podpra tj. je treba mit  podporu v
jadre + instalovane  JDK
a to pak umozni spoustet Java program jakoby slo  o  linux-native
program.
Alespon ja jsem to tak pochopil :-)

S pozdravem
   Petr Snajdr